Directorul executiv al Pro Tv SA, Costi Mocanu, a explicat, in Comisia de ancheta care o vizeaza pe Monica Iacob Ridzi, ca scena principala a evenimentului de la Costinesti, din 2 mai, a fost platita de Media Pro Pictures, la fel ca si organizarea "MTV Days".
"Legatura noastra cu ziua de 2 Mai nu incepe acum. In anul 2008 canalul MTV a intrat in portofoliul nostru, am preluat administrarea lui. In anul 2008, de 2 mai, am decis sa organizam pentru prima data evenimentul numit MTV Days, la Mamaia. A fost un eveniment care a durat doua zile, ne-am asumat impreuna cu partenerii nostri de la Media Pro Pictures si atunci, ca si anul acesta, organizarea si implicit toate costurile acestui eveniment. Prin urmare, ceea ce s-a intamplat anul acesta la Costinesti este o continuare a unui eveniment pe care noi speram sa-l avem si in anii viitori. Noi am avut un partener comercial, o companie de bere anul acesta, cei de la Media Pro Pictures, care au suportat toate costurile de organizare pentru evenimentul MTV Days, s-au asociat cu un alt advertiser", a spus Mocanu in fata Comisiei de ancheta, citat de NewsIn.
Mocanu a explicat ca firma pe care o reprezinta, Pro Tv SA, a achizitionat, in baza unui contract de drepturi de televiziune, drepturile pentru difuzarea in direct, inregistrat si sub orice alte forme a acestui eveniment, MTV days.
Deputatul social-democrat Nicolae Banicioiu l-a intrebat pe Costi Mocanu daca actiunea de la Costinesti a fost organizata de MTS in colaborare cu firma pe care el o reprezinta. "Nu, actiunea de la Costinesti a fost organizata de Media Pro Pictures, noi le-am dat acceptul sa foloseasca brandul MTV, au avut voie sa organizeze MTV Days. Bugetul total al acestei actiuni a fost suportat de Media Pro Pictures si partenerul ei comercial in aceasta actiune, care este firma Nestle, noi am cumparat drepturi de televizare pentru acest eveniment, noi Pro Tv SA".
Intrebat despre legatura Pro Tv cu Ministerul Tineretului si Sportului, Mocanu a precizat ca aceasta se face printr-un contract de publicitate incheiat intre o companie care cumpara advertising, al carei nume nu a stiut sa il spuna, companie care a incheiat un contract cadru, in care sunt prevazute anexe, cu compania Pro Tv SA, prin care s-a cumparat spatiu publicitar in jurul acestui eveniment. Mocanu a subliniat ca este vorba exclusiv despre spatiu publicitar, care de altfel a fost achizitionat contra cost.
Deputatul Sever Voinescu l-a chestionat pe directorul executiv al Pro Tv SA in legatura cu scena principala a evenimentului de la Costinesti, in conditiile in care au existat discutii pe tema provenientei acesteia. "Scena pe care s-a desfasurat evenimentul brenduit de catre noi, MTV Days, scena mare,colorata intenst in rosu datorita advertiserului, a fost inclusa in bugetul de productie al evenimentului MTV Days organizat de catre Media Pro Pictures, prin urmare costurile acestei scene au fost suportatede catre ei. Nu stiu sa va spun care sunt acele costuri, conmpania Media Pro Picturesc vine din alt grup de firme", a raspuns Mocanu. Directorul executiv al Pro Tv a precizat ca scena a fost platita de Media Pro Pictures.
Sursa de finantare a evenimentului, a aratat Mocanu, in momentul in care Voinescu a sugerat ca ar fi vorba despre MTS, "sunt doua, o relatie comerciala intre Media Pro Pictures si un partener comercial, firma Nestle, si o parte din bani a fost amortizata de catre noi, Pro Tv SA, prin achitarea drepturilor de televizare pentru acest eveniment". "Intre Pro Tv SA si media Pro Pictures exista un contract de cesiune de drepturi de televiziune pentru suma de circa 10.000 de dolari", a spus Mocanu.
Social-democratul Robert Negoita a cerut directorului executiv Pro Tv SA sa puna la dispozitia Comisiei contractele incheiate cu firma de publicitate contractata de MTS, Mocanu aratand ca nu are nicio problema in a oferi membrilor Comisiei toate documentele de care este nevoie. "Sa nu ne cereti insa un contract direct intre noi si Ministerul Tineterului si Sportului, pentru ca el nu exista", a spus Mocanu.
Legat de promovarea evenimentului din 2 mai, Mocanu a precizat ca pe MTV au intrat 53 de "share promo-uri" dedicate promovarii evenimentului MTV Days. "In cazul nostru, promovarea a fost facuta in felul urmator: MTV vine si-ti prezinta MTV Days, Fii de doua ori mai tanar!, in colaborare cu MTS. Au fost 53 deastfel de insertii, strict delimitate cu cartoane de publicitate", a spus Mocanu. De asemenea, acesta a precizat ca pe Pro Tv au existat in jur de 24-25 de promo-uri cu evenimentul. "Toate aceste chestiuni au o valoare negociata care nu iese cu nimic din preturile obisnuite. Din contra, cred ca am fost usor ingaduitori, de obicei cerem preturi mai mari", a mai spus Costi Mocanu.
"Daca vorbim despre mediatizarea in cadrul stirilor a evenimentelor de la mare, eu am cerut si un raport cu privire la mediatizarea evenimentelor de la mare din 2008. Atunci, in stirile Pro Tv, au intrat noua materiale pe diferite teme, gen "Traian Basescu a deschis sezonul estival", anul acesta, in 2009, au fost sapte materiale. Anul trecut, ca personalitate politica a aparut domnul Traian Basescu, anul acesta in doua din cele sapte stiri, in stirile ProTv din 2 mai si din 3 mai au aparut: Traian Basescu, Elena Udrea, cu declaratii, doamna Monica Iacob Ridzi, doar cadru, domnisoara Elena Basescu", a explicat Mocanu, legat de materialele legate de eveniment care nu au avut titlu de materiale publicitare.
Intrebat de catre liberalul Bogdan Olteanu pentru ce a primit Pro Tv sanctiuni din partea CNA, Mocanu a explicat ca au fost doua materiale-unul de lansare a evenimentului "Ziua tineretului" si unul de follow-up dupa terminarea evenimentului, marcate cu cartoane publicitare, in care a aparut ministrul Monica Iacob Ridzi. "S-a considerat ca nefiind campanie electorala nu trebuie sa apara un ministru. Au fost materiale lasate la latitudinea redactorilor care au avut in sarcina realizarea acestor doua inserturi publicitare. In rest promovarea noastra a fost dedicata MTV Days", a spus Mocanu.
Mocanu a explicat ca firma pe care o reprezinta, Pro Tv SA, a achizitionat, in baza unui contract de drepturi de televiziune, drepturile pentru difuzarea in direct, inregistrat si sub orice alte forme a acestui eveniment, MTV days.
Deputatul social-democrat Nicolae Banicioiu l-a intrebat pe Costi Mocanu daca actiunea de la Costinesti a fost organizata de MTS in colaborare cu firma pe care el o reprezinta. "Nu, actiunea de la Costinesti a fost organizata de Media Pro Pictures, noi le-am dat acceptul sa foloseasca brandul MTV, au avut voie sa organizeze MTV Days. Bugetul total al acestei actiuni a fost suportat de Media Pro Pictures si partenerul ei comercial in aceasta actiune, care este firma Nestle, noi am cumparat drepturi de televizare pentru acest eveniment, noi Pro Tv SA".
Intrebat despre legatura Pro Tv cu Ministerul Tineretului si Sportului, Mocanu a precizat ca aceasta se face printr-un contract de publicitate incheiat intre o companie care cumpara advertising, al carei nume nu a stiut sa il spuna, companie care a incheiat un contract cadru, in care sunt prevazute anexe, cu compania Pro Tv SA, prin care s-a cumparat spatiu publicitar in jurul acestui eveniment. Mocanu a subliniat ca este vorba exclusiv despre spatiu publicitar, care de altfel a fost achizitionat contra cost.
Deputatul Sever Voinescu l-a chestionat pe directorul executiv al Pro Tv SA in legatura cu scena principala a evenimentului de la Costinesti, in conditiile in care au existat discutii pe tema provenientei acesteia. "Scena pe care s-a desfasurat evenimentul brenduit de catre noi, MTV Days, scena mare,colorata intenst in rosu datorita advertiserului, a fost inclusa in bugetul de productie al evenimentului MTV Days organizat de catre Media Pro Pictures, prin urmare costurile acestei scene au fost suportatede catre ei. Nu stiu sa va spun care sunt acele costuri, conmpania Media Pro Picturesc vine din alt grup de firme", a raspuns Mocanu. Directorul executiv al Pro Tv a precizat ca scena a fost platita de Media Pro Pictures.
Sursa de finantare a evenimentului, a aratat Mocanu, in momentul in care Voinescu a sugerat ca ar fi vorba despre MTS, "sunt doua, o relatie comerciala intre Media Pro Pictures si un partener comercial, firma Nestle, si o parte din bani a fost amortizata de catre noi, Pro Tv SA, prin achitarea drepturilor de televizare pentru acest eveniment". "Intre Pro Tv SA si media Pro Pictures exista un contract de cesiune de drepturi de televiziune pentru suma de circa 10.000 de dolari", a spus Mocanu.
Social-democratul Robert Negoita a cerut directorului executiv Pro Tv SA sa puna la dispozitia Comisiei contractele incheiate cu firma de publicitate contractata de MTS, Mocanu aratand ca nu are nicio problema in a oferi membrilor Comisiei toate documentele de care este nevoie. "Sa nu ne cereti insa un contract direct intre noi si Ministerul Tineterului si Sportului, pentru ca el nu exista", a spus Mocanu.
Legat de promovarea evenimentului din 2 mai, Mocanu a precizat ca pe MTV au intrat 53 de "share promo-uri" dedicate promovarii evenimentului MTV Days. "In cazul nostru, promovarea a fost facuta in felul urmator: MTV vine si-ti prezinta MTV Days, Fii de doua ori mai tanar!, in colaborare cu MTS. Au fost 53 deastfel de insertii, strict delimitate cu cartoane de publicitate", a spus Mocanu. De asemenea, acesta a precizat ca pe Pro Tv au existat in jur de 24-25 de promo-uri cu evenimentul. "Toate aceste chestiuni au o valoare negociata care nu iese cu nimic din preturile obisnuite. Din contra, cred ca am fost usor ingaduitori, de obicei cerem preturi mai mari", a mai spus Costi Mocanu.
"Daca vorbim despre mediatizarea in cadrul stirilor a evenimentelor de la mare, eu am cerut si un raport cu privire la mediatizarea evenimentelor de la mare din 2008. Atunci, in stirile Pro Tv, au intrat noua materiale pe diferite teme, gen "Traian Basescu a deschis sezonul estival", anul acesta, in 2009, au fost sapte materiale. Anul trecut, ca personalitate politica a aparut domnul Traian Basescu, anul acesta in doua din cele sapte stiri, in stirile ProTv din 2 mai si din 3 mai au aparut: Traian Basescu, Elena Udrea, cu declaratii, doamna Monica Iacob Ridzi, doar cadru, domnisoara Elena Basescu", a explicat Mocanu, legat de materialele legate de eveniment care nu au avut titlu de materiale publicitare.
Intrebat de catre liberalul Bogdan Olteanu pentru ce a primit Pro Tv sanctiuni din partea CNA, Mocanu a explicat ca au fost doua materiale-unul de lansare a evenimentului "Ziua tineretului" si unul de follow-up dupa terminarea evenimentului, marcate cu cartoane publicitare, in care a aparut ministrul Monica Iacob Ridzi. "S-a considerat ca nefiind campanie electorala nu trebuie sa apara un ministru. Au fost materiale lasate la latitudinea redactorilor care au avut in sarcina realizarea acestor doua inserturi publicitare. In rest promovarea noastra a fost dedicata MTV Days", a spus Mocanu.
Publicat: astazi 9am
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu